Strålande!

2011-05-10 @ 13:55:40



De senaste dagarna så har vädret varit helt underbart, mycket sol, lite blåst och allmänt skönt! Har kunnat gå barbent och utan jacka, så skönt! Därför har det varit lite dött här på bloggen, spenderar mestadels dagarna utommhus nu. Det är bäst att passa på medans värmen är kvar :)
Men har bland annat lite tidinställda inlägg och lite annat så det ska rulla på bättre!
Hoppas det är fler som fått njuta av "sommarvärmen" precis som jag, man blir såå glad! :)

Som bilderna ovan visar har det börjat grönska en hel del här nu också, dessa träden är väl inte så gröna som många andra, ska försöka ta mig ut en sväng med kameran i dagarna och se om jag kan få lite mer bilder, blir på sprudlande humör av denna värme! Är verkligen en sommarmänniska!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Jo, stående är lite svårt. Men den andra ska jag nog ha med! Tack så jättemycket för att du kom med förslag! :)

2011-05-10 @ 19:43:51
URL: http://amandakuren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Ja det blir ju tyvärr så när man fotar nytt hela tiden ;)

2011-05-11 @ 13:51:45
URL: http://amandakuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0