Årets första

2013-04-06 @ 08:30:42
Bild från Cecila och Peters pre-wedding fotografering förra året. 
 
Idag är det bröllopskonsultation som gäller! Åh vad jag har längtat! Fick två bokningar igår inför sommaren och första bröllopet äger rum om 1 1/2 månad, kan ju säga att jag längtar som ett barn längtar till julafton! Har sovit dåligt inatt för att jag har legat och tänkt massor kring alla de olika fotograferingarna som jag kommer att ha. 
Det är inte lätt att brinna för sitt jobb ;) haha
Ha en underbar helg alla fina läsare. Till veckan så kommer mina svar från frågestunden upp så ni har i helgen på er att fråga på! 
Inlägget hittar ni längre ner.

Funderar ni på att boka mig till ert bröllop? Vänta inte för länge, har en del helger lediga ännu men de går åt som smör så hör av er i tid! 
Fyll i formuläret för att skicka en förfrågan eller boka: 
 
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0