Lisa ♥ Daniel bröllop

2013-08-09 @ 09:55:00
 
Några bilder från Lisa och Daniels bröllops som jag fotograferade tidigare i sommar. Vilken underbar dag! Utomhusvigsel, sol, kärlek och allt mer därtill man kan tänka sig. Det var verkligen en fin dag! För en gång skull så höll sig tårarna borta från vigseln (omän jag var rörd) men när brudens pappa höll tal på festen efteråt så kunde jag inte hålla emot längre! Nu är jag visserligen väldigt blödig men det blir så speciellt när man har fått vara med på en av de störta dagarna de firar tillsammans. Ovärdeligt! 
På lördag är det ännu ett bröllop i planeringen, men det är min fina svägerska som ska gifta sig. Så den här gången är jag både gäst och fotograf :) Det kommer att bli så trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0