Smash the cake - Lansering

2013-12-29 @ 15:30:00
Nu lanserar jag alltså mitt nya paket för alla er småbarnföräldrar med barn som ska till att fylla 1 år. 
Smash the cake fotografering går ut på att vi i samband med barnets 1 års dag bokar in en fotografering där barnet får sitta och kladdda med en tårta under tiden som jag fotograferar. Detta är ett roligt och annorlunda koncept som ger en liten annorlunda stil på era fotografier. 
Till fotograferingen så finns olika bakgrunder att välja med (lite begränsat för tillfället) samt kläder att sitta och krascha med som jag står för. Detta för att ni ska slippa åka hem med en massa kladdiga kläder och underlätta för er föräldrar. 
Jag har även en del huvudbonader som ni kan välja mellan och även om ni önskar ballonger eller liknande. 
Tårtan görs hos Amanda Stenmark som driver eget café i Arvidsjaur och därför får ni även en tårta av högsta kvalité efter önskemål (viss begränsning) såsom ev färg och fyllning eller allergier.
De 5 första som bokar denna typ av fotografering erhåller en exklusiv lanseringsrabatt. Det går att boka fotografering långt i förväg om man vill men bokning bör ske SENAST 2 veckor i förväg så att en tårta hinner göras till er.
 
Har du dessutom fotograferat nyfödd hos mig under 2013 så får du en extra gåva om du är bland de 5 första som bokar. Men var inte ledsen, även om du som fotograferat era nyfödda hos mig inte hinner bland de 5 första så erhåller ni rabatt på 15% på paketet. 
 
Ni kan boka redan nu, fyll i formuläret på hemsidan och så länge bilden finns kvar så finns det platser kvar. Först till kvar på detta fantastiska paket. Formuläret för bokning hittar ni HÄR
Det går även bra att ringa på: 073-068 80 21 vardagar mellan 8.30 och 17.30.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0