8 dagar liten kille

2013-06-25 @ 14:19:59
 
Ja, rubriken säger väl det mesta. Har fått mysa med denna lilla krabat under eftermiddagen igår. Oj så mysigt det är. Omän han inte riktigt ville sova så länge så hann vi få till några bilder och så klart hann jag bäbismysa lite också ;) hihi det bästa med att få fota så små. I eftermiddag har jag möte med ett blivande brudpar som gifter sig nästa helg och sedan till helgen så blir det massor av fotograferingar. Oj vad jag längtar! Även om det i perioder är lite stressigt så njuter jag varenda sekund! :) 
I morgon så ska ni få se lite bilder från bröllopet som jag var med på i Pajala, det kommer att bli riktigt bra så kika in i morgon med ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0