Lisa ♥ Daniel

2013-06-27 @ 15:00:01
 
Tidigare i veckan så åkte jag iväg på möte med detta par som ska gifta sig om lite drygt en vecka! Vilken fantastisk prov-fotografering vi hade, och vilka miljöer! Det kommer att bli så bra på dagen D om bara vädret vill vara på vår sida! Det har varit väldigt mycket att stå i den här veckan och det är inte slut ännu! Fullt upp fram till lördag natt, sen blir det lite lugnare igen så jag hinner vila upp mig lite grann inför bröllopet. Åh vad jag längtar! Till veckan så kommer det upp lite olika bilder rån alla möjliga tillställningar och fotograferingar från veckan ;) 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Men vilket härligt ställe! =)

Svar: Ja det var väldigt vackert beläget! Riktigt fint! :)
Viktoria Wigenstam

2013-06-27 @ 15:21:54
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0