Bröllopssäsongen

2013-03-16 @ 10:21:00
 
En del bokningar har börjat trilla in i almenackan nu, ser fram emot årets olika bröllop så oerhört mycket! Förra sommaren var en av mina bästa hittills så jag ser med glädje på denna! 
Det jag saknar dock i min lilla portfolio är lite vinterbröllop, med tanke på att jag bor där det faktiskt är snö halva året så skulle det kännas väldigt roligt om det finns någon som vill boka vinterbröllop också. 
Antingen innan denna vinter är slut (har lediga tider för vårvintern) eller till nästkommande vinter. Hör gärna av er till mig!
 
Ni kan så klart också boka mig inför sommarens bröllop, men vänta inte för länge bara! Jag vill ju gärna säga ja till alla men har redan fått tacka nej till två stycken som infallit samma datum, tänk på att vara ute i god tid! :) 
 
 
Ni kan kontakta mig genom att fylla i detta formulär: 
 
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:

Kommentarer
Postat av: Angus

Tack så mycket!!

2013-03-17 @ 21:40:14
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0