Det börjar ta sig!

2013-03-21 @ 13:50:55
 
Nu känns det lite som att jag kommit igång på allvar med mina newborn-footgrafering. Har haft en del förfrågningar och bokningar på senaste och det känns verkligen så roligt! Eftersom jag verkligen brinner för just nyföddfoton så studsar jag upp och ner av lycka! Inombords i alla fall :)  Hoppas på många fler som vill komma och föreviga sina små bebisar, hade ju varit riktigt häftigt också att få fota tvillingar! Men en vacker dag kanske det kommer det med :) Bilden ovan är på fina lilla John som var på besök strax efter nyåret, sammanbiten! hihi

Kommentarer
Postat av: Angus

Nej va söt!!

Svar: Ja, han visade massor av urgulliga miner under fotograferingen :)
Viktoria Wigenstam

2013-03-21 @ 20:10:13
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0