Framflyttad fotografering

2013-03-19 @ 18:15:51
 
 
Så trist! Skulle egentligen ha en liten nyfödd-fotografering i morgon men den blev tyvärr framflyttad eftersom jag ligger delvis med feber och hosta. Så typiskt! Nu måste jag bara se till att bli frisk snarast möjligt så att jag får bebismysa lite sen, man vill ju inte smitta ner de små. Men det ska nog bli bra till slut! Bara jag får sova ordentligt så ska ni se jag är på benen igen! 
 
Bilderna ovanför är på dom små söta sysken jag hade på besök i studion för ett tag sedan, otroligt gulliga och busiga, finns många bilder att visa er, även några bilder tillsammans med mamam och pappa. Så fint så fint! 
Men måste erkänna att jag börjar längta lite till den riktiga våren så att man kan börja fotografera lite utomhus också! 
 
Nu ska jag gå och kurera mig med glass och halstabletter! Nu ska förkylningen bort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0