Ängel på 11 dagar

2013-05-28 @ 22:59:35
 
Idag hade jag en riktigt mysig newbornfotografering tillsammans med lilla Ella och hennes mamma. Hon sov sött mellan ätpauserna och oj så fin liten tös! Det blev många fina bilder som jag bara längtar efter att få visa! 
Har precis suttit och fixat klart det mesta inför morgondagens bröllopsporträtt, första för årets säsong och jag är verkligen så laddad! Har väntat sedan augusti förra året då jag hade sista bröllopet för den säsongen. Längtar oerhört! 
Ni kan nog följa mig under dagen på instagram (viktoriawigenstam) där jag mest troligt kommer att lägga upp en del bilder. Men nu är det dags för skönhetssömnen så jag är utvilad i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0