Susanna i kall blåst

2014-04-23 @ 20:51:13
 
Måste först och främst berömma denna tjej för att hon stod ut ett tag med mig idag. Det var visserligen inte så kallt, om man nu inte står i skuggan som vi gjorde. Stackarn. Men hon kämpade på bra och vi försökte vara effektiva. Det blev många fina bilder på Susanna och jag kommer absolut att visa er fler här på bloggen. Har lite bilder som jag har liggandes på lager. Och nu är det inte länge kvar till nästa Smash the Cake fotografering. Åh vad jag längtar! 

Kommentarer
Postat av: Annster

Fin bild :)

Svar: Tack snälla <3
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-04-23 @ 22:31:07
URL: http://annster.se
Postat av: Linn Johansson

Så himla fin design du har!

Svar: Tack så mycket! Dock ej jag som gjort den men hon är duktig! :) länk finns i sidomenyn tror jag :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-04-24 @ 11:18:06
URL: http://linnjohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0