Redigering och vila

2014-08-23 @ 12:17:30
Idag är det fina lilla Noelle som pryder min skärm. Soffläge kombinerat med lite jobb är inte helt fel. Höll igång så mycket igår så nu är jag faktiskt lite trött idag, men det gör mig ingenting. Lite redigering kan man alltid klämma in! 
Nu är det ju också bara ca 2 veckor kvar innan den lill* är beräknad och vi väntar med spänning. Hon eller han får ju hemskt gärna komma redan nu så att vi slipper vänta så himla länge till men det går ju tyvärr inte att styra heller. Men hoppet är det sista som överger ;) 
Har en massa projekt liggandes under planering också som har "poppat" fram senaste dagarna, jag blir verkligen så inspirerad när jag inte har så mycket att stå i så då börjar idéerna flockas i huvudet mitt. Hur jag ska hinna med allting med en liten bebis är väl den stora frågan men å andra sidan så är det ju faktiskt ingen panik heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0