I morgon smäller det

2014-07-25 @ 22:40:23
 
Som rubriken lyder så är det i morgon det gäller, vad händer då? Jo årets/säsongens sista bröllop innan jag går på mammaledighet. Det är lovat värme värme och värme. Mern jag klagar egentligen inte, jag är så glad att vi slipper regn, om än det gärna kunde fått vara någon grad svalare ute så är jag ändå hoppfull. Det är ett fantastiskt fint par som ska fotograferas och jag har med mig fina assistenten Elin så det kommer garanterat att bli en toppendag! 
Bilden ovan har ingen anknytning till bröllopet i morgon utan den fick vara med för att jag ville visa den för er, tagen för ett par veckor sedan på fantastiskt vackra Ellinor för hennes framtida platta, älskar bilden på många sätt! Gillar ni den lika mycket som jag gör? 
 

Kommentarer
Postat av: Marica

Mycket vackert!!

2014-07-28 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0