Soliga dagar

2014-07-01 @ 14:38:15
Idag varvar jag mellan att vara ute och njuta av sol och redigera bilder från Sofie och Hans bröllopsdag när de riktigt feta molnen kommer. Håller på att färdigställa deras bröllopsbilder så att de kan skickas iväg förhoppningsvis redan i morgon. 
Detta är sista arbetsveckan som framåt helgen blev fullspäckad. Familjefotografering, privatkurs, smash the cake fotografering och även en liten nyfödd ska förevigas. Ser fram emot helgen! Men först skall här redigeras och levereras bröllopsfoton. Ska visa er mina snygga usb-minnen som ingår när man bokar ett heldagsbröllop lite senare men tills vidare får ni er en liten tjuvkik från bröllopet. Så så fina och jag längtar efter att visa er fler bilder. 
 
Går du i bröllopstankar 2015? Ni kan boka mig redan nu och därmed få en liten extra gåva. Men endast ett begränsat antal. Ni hittar mina bröllopspaket på hemsidan: www.viktoriawigenstam.se 
Eller så kan ni helt enkelt maila mig direkt om ni så önskar: [email protected]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0