Bästa tiden på året

2014-06-13 @ 12:17:10
Samuel och Mia-Mari, Pajala 2013

Tänka sig att det redan har gått över ett år sedan bröllopet i Pajala förra sommaren. Det är verkligen ett minne för livet och en otroligt härlig dag att vara bröllopsfotograf på. Självklart är alal bröllop som jag är på otroliga men detta satt faktiskt lite extra om hjärtat. 
Och i morgon så är det dags igen, inte i Pajala dock men halvvägs dit kan man väl säga. Heldagsbröllop står på schemat i morgon och jag känner på mig att det kommer att bli en magisk dag. Jag kommer att ha med mig min fina assistent Angelica så ni kommer förhoppnignsvis att få se lite behind the scenes också. 
Men idag är det packning och förberedelser som gäller. Det är mycket att tänka på när man ska iväg en heldag för bröllop eller bröllop över huvudtaget.
 
Här är min lilla standard-pack-lista som jag brukar gå efter när jag beger mig ut på bröllop. Som alltid är med oavsett plats, tid och omfattning på fotograferingen. 
 
❤ Kamerautrustning (så klart) 
❤ Stövlar
❤ Vitt paraply
❤ Säkerhetsnålar 
❤ Checklista med brudparets önskemål och annan viktig informtion såsom nummer till kontaktpersoner osv. 
❤ Ljus/vit handduk för brudparet vid sittande bilder
❤ Reflexskärm
❤ Vatten 
❤ Frukt 
❤ Penna och papper
 
Det kan hända att jag har missat någonting också men det är ungefär vad jag alltid brukar ta med mig, och som ni ser så är det en lång lista med grejer som ska med. Bilen brukar avra fullpackad haha! Man kan aldrig ha med sig för mycket ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Samuel & Mia-Mari Hagenlöv

Söta du:) Ja tänka sig att det redan gått ett år! Tiden flyger verkligen förbi. Vi är så glada att just du hjälpte oss att föreviga vår dag, där ni var en viktig del till att den dagen blev den bästa i vårt liv! Bilderna blev fantastiska och det är inte bara vi som tycker det utan vår familj och vänner:) Vi rekomderar dig varmt!! Kram

Svar: Åh vad roligt att höra! Blir ju alldeles tårögd! <3 Jätte kul att ni är så nöjda, ni var helt fantastiskt fina verkligen! Tusen tack! Hoppas ni har det underbart! Kramar!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-06-14 @ 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0