Det är äntligen grönt!

2014-05-27 @ 20:10:07
 
Som jag har längtat! Nu grönskar träden, ängarna får färg och värmen är väldigt sakta men säkert på intågande. Äntligen kommer sommaren till Norrbotten också. Snart är det i alla fall äkta sommar :) Jag sprudlar av lycka! 
Håller även på att ordna det allra sista inför årets fototräff. Fototräff Norr, andra året i rad och intresset är enormt, verkligen hur roligt som helst! På besök kommer också grymma Beata Rydén och Victoria Söderström och förgyller dagen lite extra. Kommer att lägga upp bilder och allt från träffen när den har varit så klart, så ni vet vad ni går miste om! ;)
Nu ska jag ta och spendera resten av kvällen i soffan och bara njuta. I morgon blir det att ringa telefonsamtal inför kommande fotogfraferingar och börja förbereda inför säsongens första bröllop på lördag! 
 
Bilderna ovan tog jag förresten i helgen på pojkarnas fina lilla kusin, man får passa på! 
 

Kommentarer
Postat av: Lizzan

Vilka härliga bilder på en söt tjej!

Svar: Tacks å jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-05-28 @ 21:23:48
URL: http://lizzans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0