En vecka kvar!

2014-05-24 @ 08:21:55
 
Om precis en vecka idag är det dags för dessa fina människor att gifta sig. Och jag kommer att ha den stora äran att föreviga deras stora dag tillsammans. Bilden ovan är från deras förlovning som jag fotograferade förra året och jag ser verkligen fram emot bröllopet också.
Så himla gulliga och snälla och jag tror bröllopet kommer att bli helt magiskt! Får hålla tummarna oerhört hårt för att det blir fint väder eller åtminstone uppehåll! 
Sen till veckan blir det bal, bröllopet som sagt, barnfotograferingar och den sista planeringen och småfixet inför  årets fototräff. Åh vad jag längtar! Det är en härlig tid som börjar nu. 
Träden slår ut sina små löv och fotograferingarna rullar på. Det kommer att bli en härlig sommar! 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Finns inte finare bilder, älskar din blogg! :)

Svar: Oj tack så jätte mycket! <3 Du har gjort min kväll! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-05-25 @ 19:56:48
URL: http://fotojosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0