Nightlight

2014-11-28 @ 10:11:49
Jag hatar inte längre photoshop! 
Trodde nog aldrig att jag skulle säga de ovanstående orden men plötsligt så händer det! Jag har senaste veckorna verkligen fått upp ögonen för den här typen utav fotograferingar där man sätter ihop flera bilder till en bild. Och tro mig, det är ett stort steg för mig som aldrig varit kompis med photoshop. Men det börjar lossna. Dock så gör jag inga exponerings,färg eller andra redigeringar där utan det gör jag fortfarande i Lightroom där jag är perhört mer bekväm. Men så länge det fungerar så är jag nöjd! 
Bilden ovan tog jag med min fina vän och gamla klasskamrat Ramona. Slog två flugor i en smäll så vi sågs och fotade samtidigt. Åh så roligt! Denna underbara människa ger oerhörd energi och man är verkligen sprudlande efteråt! Och bilden blev ju så bra! Jag är väldigt nöjd med den! Det kommer så småningom en till helt annorlunda men det blir längre fram :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0