Höstens första norrsken

2014-10-15 @ 11:58:17
 
Igår kväll ropade min kära man ut mig på vår bro för att visa norrskenet som spelade på för fullt på himlen. Detta är första norrskenet denna säsong som jag haft möjlighet att fotografera men det är inte första "spelet". Dock var detta oerhört maffigt och jag är så glad att jag hann föreviga det innan det försvann igen, då det inte höll på så länge tyvärr. Älskar att stå och kolla på detta vackra fenomen. Denna bilden är tagen bara från vår bro.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow vad häftigt! Hoppas jag också får se norrsken någon gång, det verkar sååå fint! :)

Svar: Det är verkligen magiskt att få uppleva faktiskt, man blir aldrig less! Hoppas du får chansen någon gång!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-10-15 @ 12:31:59
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Catherine N

Så fantastiskt vackert och att dessutom kunna fånga känslan när man står ute på bron och bara blir andäktig inför skådespelet, det är grejer det. Nu fick du mig att längta hem väldigt mycket, tur jag åker på lördag :)

Svar: Tack så jätte mycket! Hoppas du får se lite norrsken när du är hemma :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-10-17 @ 00:09:01
Postat av: Elin

Det är så vackert! Hoppas jag får se det någon gång! :)

Svar: Det är verkligen det! Håller tummarna för dig att du får se det! Så underbart! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-10-20 @ 21:55:51
URL: http://elinolssonsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0