Nike lace från By Malina

2014-10-28 @ 18:05:28
 
Modell: Emma Johansson   ❤   Smink/Hår: Imaan Aiddai   ❤   Klänning: By Malina (www.bymalina.com
 
Här är en av mina favoriter (har många) från den stylade fotograferingen som jag kunde genomföra tack vare By Malina som skickade mig bröllopsklänningar för att fota. Till min hjälp hade jag Emma och Sanna som modeller och duktiga Imaan fixade hår och smink. Det var en riktigt härlig dag och vi hade tur att det klarnade upp efter att ha regnat nästan hela dagen. Är så lycklitg lottad som får göra detta 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så fin bild! :)

Svar: Tack så jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-10-28 @ 19:01:53
URL: http://esh.webblogg.se
Postat av: zeb

Wow vilken vacker bild! :)

Svar: tack så jätte mycket 😊
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-11-03 @ 16:36:20
URL: http://zebgra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0