Någonting blått

2014-09-13 @ 09:55:35
                                                     Modell: Anna Olsson (LÄNK)      Klänning: Bröllopstudion Skellefteå (LÄNK)
 
För ett par veckor sedan så hade jag en härlig fotografering tillsammans med Anna. Några utav bilderna har ni sett förut (HÄR) men vi hade även en otroligt vacker brudklänning till användning för våra bilder. Här är två av mina favoriter vid de stora blå portarna. Dessa finns utmed en gammal mack här i vår by och jag tycker dom är så otroligt vackra så när vi passerade kunde jag inte låta bli att stanna och ta ett par bilder där också. Sen att klänningen är helt otroligt vacker är ju inte fy skam heller! Har många många fler bilder från denna fotografering som ni kommer att få se framöver, men jag väljer att hålla er nyfikna ett litet tag till för jag lovar er, bilderna är väl värda att vänta på! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0