En härlig dag!

2015-08-16 @ 12:11:46
 
Igår var det dags för säsongens näst sista bröllop, innan vintersäsongen drar igång. Med mig för att fotografera några helt makalösa porträttbilder (längtar efter att visa dom för er) hade jag fina Linn som även följde mig upp till Pajala för några år sedan. Vi ahr verkligen så kul tillsammans och vi hann även stanna till på hemvägen för lite spontana bilder. Så om ni undrar någon gång hur det blir när jag står framför linsen istället för bakom, så slutar det med att fotografen (jag) blir så nervös att jag till slut spårar ur, slänger mig på marken men helt plötslig ser upp på löven och inser hur vackert ljus det är och tänker mig flera olika bilder som skulle vara fint till just det ljuset. Haha antingen är jag yrkesskadad eller bara ute i det blå, det får ni själva avgöra :) Men vi hade i alla fall en härlig dag och ser fram emot nästa bröllop om ett par veckor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0