Ljuvliga dagar

2015-02-23 @ 10:36:28
Det har varit en riktigt härlig helg med allt var det inneburit, sol, sol och faktiskt lite mer sol, dop, middagsgäster och en härlig tur hos mina föräldrar ute på sjön hos dom. Såna här helger är verkligen bra för mig, jag blir så oerhört glad och pigg. Sen att jag fick inspiration och material till ett nytt litet fotoprojekt när jag var "hemma" gör ju inte saken sämre heller :) 
Börjar nu ladda batterierna för kommande fotograferingar, utflykter och andra roliga planer. Jag njuter! 

Kommentarer
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Vilken superhärlig och glädjefylld bild!

Svar: Tack :) Ja riktigt SÅ glad blir jag av att kunna börja njuta av vårvintern :) efter mörker-dvala så känns det skönt!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-02-23 @ 10:39:34
URL: http://mwfotografi.wordpress.com
Postat av: Johanna

Härlig bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-02-23 @ 16:29:02
URL: http://www.jojosmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0