Stormande vindar

2015-01-15 @ 11:44:42
 
Upptäckte alldeles nyss att jag glömt visa er denna härliga bild som jag fick äran att skapa tillsammans med Ramona som ni sett förut (tjejen men lyktan i skogen) men här lite mer dramatiskt. Detta är en bild i raden som jag satt ihop flera bilder till en. Jag gillar verkligen hela konceptet och jag har så många bilder som jag vill göra. Håller på med en för tillfället som jag hoppas blir klar inom en snar framtid, om jag nu inte börjar om från början igen. Som jag gjorde med bilden ovan, gjorde om första versionen två gånger men sen började jag om på nytt! Eftersom jag är helt ny inom photoshop så tar det lite tid att bli vän med alla funktioner osv :) 
Vad tycker ni om den här? 
 

Fire, and hail; snow, and vapour; stormy wind fulfilling his word - Ps. 148:8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0