Fördelen med en kall sommar

2015-07-05 @ 11:19:54
Detaljbild från mitt senaste bröllop
 
Vad är fördelarna med att vi har haft en väldigt sval och tråkig sommar hittills? Jo jag har inte ens dåligt samvete över att sitta och spendera några timmar framför datorn med jobb. Det har varit lite stressigt de senaste veckorna, vilket ni kanske kan förstå med tanke på min brist på uppdateringar här på bloggen. Men har flera fotograferingar att beta igenom, har fotograferat en massa konserter och fått träffa massor med fina människor. Så det har trots allt varit ett par ljuvliga veckor. Ni kommer inom kort att få se lite mer bilder från mina fotograferingar men tänkte bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever! 
Nu ska jag återgå till redigeringens värld.

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin header

Svar: Tack tack! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-07-05 @ 13:02:59
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Fru Boholm

Vilka fina bilder du tar.

Svar: Tusen tack!!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-07-07 @ 00:12:33
URL: http://www.angelicaselin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0