Idag

2008-12-09 @ 10:47:14
Ska om några timmar upp till arvids. Känns som att jag skulle ha försökt få en massa gjort idag men än så länge har det inte blivit av.
Kanske kokar lite knäck innan jag ska fara men får se. Var såå skönt att bara sitta och inte göra nånting idag när man var ute och rallade runt en massa igår.
Men några timmar kvar så att nåt kanske jag hinner med. Måste nog köra igång en tvätt också, hade gjort det för länge sen om det inte vore för att tvättmaskinen står nere i källaren, och för att komma dit måste man gå ner och ut och sen in dit. Låter kanske inte så jobbigt men man har bara ingen lust. Kanske sätter igång den innan jag far iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0