Tisdag

2008-12-02 @ 11:36:13
Ännu en dag och fler saker att göra. Tur att jag gör dom frivilligt iallafall.
Ska handla lite grann till senare då jag ska baka lussekatter :) mums. Kommer bilder på det senare (om jag lyckades)
Ska kanske städa lite också men det beror på. Sen i eftermiddag/kväll blir det att fara till älsklingens syster på "kalas". Hennes yngsta fyller år men han är för liten för att förstå det än så det blir att fika lite istället. Men det är inte helt fel det heller.
Men helt otroligt vilken snö som faller ner nu och tidigare, riktigt stora flingor, säkert som mina fingernaglar. Men lite mysigt är det iallafall :)
Nä, ska gå och göra bort handlandet nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0