Trött

2008-12-04 @ 09:14:30
Klockan är nu just så pass tio min över nio och jag har ätit frukost och hunnit pyssla på. Vaknade vid kvart i 8 då älsklingen steg upp och unde knappt somna om efter det, så kring 20 över åtta klev jag upp.
Och trött är jag för vi la oss lite sent igår.

Ska ta bussen till arvidsjaur idag för det var nån träff på eftermiddagen som jag ska på, så det blir en rätt så lång dag idag också.
Men man kan ju inte alltid ligga och slappa och ta det lugnt :)

Måste även försöka plugga lite matte idag, ska till skolan i morgon och göra bort det. Får väl se hur det går..har inte hunnit plugga allt för mycket hittills men får ta med mig böckerna till arvids och sitta hos mamma ett tag. Då kanske man lyckas få något gjort.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0