Seg dag

2008-11-20 @ 19:08:50
Har idag inte gjort mycket alls. Var faktiskt hemma idag, mådde lite sådär och är/var alldeles utpumpad kändes det som. Men det är ju sånt man får räkna med, bara man inte glömmer lyssna på vad kroppen säger så...
Så idag har det varit seegt, har sovit, broderat lite, sovit och slappat framför teven.
Mycket mer än så har jag inte gjort idag =/

Längtar tills älsklingen kommer hem om drygt en timma, blir som jag nämnt tidigare ganska ensamt då han inte är hemma. Och när man inte har så mkt ork att göra nåt så går ju dagen inte precis snabbare.

Nä, tror jag nu ska ta mig en kopp te som vanligt, känns som jag dricker det nästan jämnt...men gott är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0