Vilken dag.....

2008-10-22 @ 18:34:49
Ja idag har varit en riktigt seg dag...Har varit trött ända sen jag klev uppp i morse, men jag var då inte den enda i klassen. Alla har varit som döda under dagens lopp...

Har då även satt en nål i armen idag (tog blodprov ) så nu lär man väl vara blå i flera dagar, kanske en vecka. Brukar sitta kvar så länge tycker jag....

Efter skolan tog jag mig då en tur till mamma och snålade lite kaffe innan jag for hem med fem bussen, skulle ändå posta ett brev till vägverket för körkortet, så jag slipper gå runt med ett helt papper som intyg.

Kom hem för en timme sen, insåg att här måste diskas, det såg förfärligt ut. Så det var bara att ställa sig och börja.
Inte hann jag göra nån mat innan..så den är klar typ nu, halv sju på kvällen...inte ofta man äter så sent. Tur iallafall det inte händer allt för ofta.
Men när älsklingen jobbar eftermiddag kan det bli lite tokigt med mat-tiderna.

Nä nu ska jag ta och äta min middag så man hinner smälta det innan man ska gå i säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0