Åter till vardagen

2009-08-10 @ 11:24:14
Ja igår så kom vi hem igen från Sävar.
Det har varit en jätte trevlig helg verkligen!
For igår ut till en strand under dagen för att njuta av eventullet den sista soldagen i sommar. Så jag brände mig lite grann i ansiktet men som tur är känner jag aldrig av sånt :)

När vi kom hem igår kväll så for vi till älsklingens syster på kalas, en av hennes barn fyllde år. Grattis :)
Så det blev lite tårta och goda jordgubbar.
Sedan så spelade vi lite kort innan vi for hem för att sova ut!!

Men nu efter en natt med hyfsat mcket sömn så känner man sig som människa igen.
Älsklingen har börjat jobba för drygt en halvtimme sen så nu är man "själv".
Får väl se om jag hittar på något att göra idag eller om jag bara latar mig.

Kommer inom kort lägga ut lite bilder från gårdagens strandbesök. Men det kommer sen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0