Har hittat det...

2009-08-17 @ 10:47:32
...men samtidigt inte.

Har hittat något som jag verkligen skulle vilja göra i framtiden.
Tyvär så är det mycket svårt att hitta underlag för detta.
Måste ju självklart gå färdigt skolan men efter det så kanske.
Får väl se vart vinden drar mig :) haha. Men för tillfället så känns det lite svårt.

Ni som känner mig vet säkert mycket väl vad det är jag skulle vilja göra, har gett mycket utav det i bloggen.
Men jag ligger lite lågt ännu.
Vet som sagt att det är mycket svårt (kan jag tänka mig i alla fall) men jag ska göra allt för att försöka :)

För vem drömmer inte om ett jobb där man gör något som man verkligen tycker är roligt? Det gör i alla fall jag :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Ja det är fina kläder och billigt, super! :)



Hm, jadu.. är det någon sorts kategori eller kan det handla om vadsomhelst?

2009-08-17 @ 11:19:16
URL: http://curious.devote.se
Postat av: Snöflingan

Bättre att göra ett försök än att fundera hela livet sen på "om det skulle ha gått " Lyssna till ditt hjärta vad som känns rätt och använd de gåvor du fått på bästa sätt, då tror jag allt kommer att gå bra !!! Lycka till nu !!!!!

2009-08-17 @ 11:20:48
Postat av: Therese

Sv: Kanske en kategori där du förmedlar dina egna tankar om saker och ting? :)

2009-08-17 @ 12:20:06
URL: http://curious.devote.se
Postat av: Emma

Vad vill du bli? :)

2009-08-17 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0