Kryptiskt?

2009-08-17 @ 13:55:52
Fick just en fråga angående förra inlägget, frågan var vad jag ville bli.
Erkänner att det var lite dåligt formulerat i förra inläggen men var som uppe i varv också :P
Så här kommer svaret.
skulle vilja hålla på med fotografering, frilansare eller vad som helst, bara det har med foto att göra :)
Älskar att fotografer ute i naturen, det är ju det mest lockande men vad som helst skulle gå bra.
Det kanske låter som bara en hopplös dröm, men det är vad jag vill.
Synd att det kanske inte är en jobb för att försörja sig på men om inte annat en väldigt rolig hobby åtminstonde.







Några utav de senaste bilder jag tagit.
Mer kommer efter att kamerabatteriet laddats och jag hinner vara ut en sväng :)

Kommentarer
Postat av: Erika

då delar vi intresse, hör av din om du vill ut på en fotograferingstur tillsammans med lite sällskap!

2009-08-17 @ 14:28:38
URL: http://erikadanielsson.blogspot.com/
Postat av: Mia

Först måste jag skriva att du har jätte fina bidrags bilder =) ´Jag har varit inne och röstat på dem & lycka till i tävlingen! =)



kramar *mia

2009-08-17 @ 14:58:56
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0