Uppe med tuppen

2009-08-06 @ 08:52:01

Ja nästan i alla fall.
Var riktigt nära på att kliva upp vid 6 efter att ha gett lillen mat, men gick tillbaka till sängen och tvingade mig själv att sova till 8.
Är oförskämt pigg idag, men det får man vara ibland också.
Får väl se om Sanna tittar förbi en sväng idag, hoppas på det :)

Ska hur som helst baka lite idag. tänkte göra snickers och eventuellt nougatrutor.
Blir första gången jag provar göra snickers men det blir nog säkert bra ändå hoppas jag.
Men nu blir det lite frukost så att man kommer igång idag.
Kanske är så flitig att göra mig en kopp kaffe..händer inte ofta när jag är själv men nån gång måste jag ju chocka :)

Det är såna här gånger man ska ha en kaffe/te press :)
KAFFE kaffe-/tepress99:- på ikea


Kommentarer
Postat av: Malin

Då kanske vi träffas på Nolia. ;)

2009-08-06 @ 18:45:08
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0