Fredag, fredag, fredag!!

2009-07-03 @ 09:28:42
Ja äntligen! Eller kanske rättare sagt, redan?!
Den här veckan har gått så grymt fort att jag inte riktigt hunnit med alls!
Så idag jobbar älsklingen sista dagen innan semester, han slutar 12 så det är ju inte illa alls :)

För en gångs skull så sov inte Theodor jätte länge i morse, men jag ska inte klaga, han vaknade halv 7 och var hungrig.
Sen kunde han knappt somna om, och han som brukar decka direkt.
Men insåg det att han nog var lite varm..han fick ju vaccinationssprutorna igår och det kan ju medföra lite feber, så gav honom lite panodil (för barn så klart) och nu sover han som en stock :)

Själv har jag precis ätit frukost och börjar nu känna mig väldigt pigg .
Det är fort gjort att man blir trött direkt då man stigit upp men inte idag, det var så svalt på nedervåningen så jag vaknade till ganska direkt! Har haft Balkong/altan dörren öppen under natten för att få in lite ffrisk luft. Men det blev lite väl friskt nu när temperaturen har sjunkit lite grann.

Jo förresten, vet nu när älsklingen kom hem igår från trippen med jobbet?
Jo strax efter 24 nån gång. Är inte helt hundra på vad klockan var eftersom jag somnade på soffan.
Men det hade blivit lite mer än de räknat med, efter bastun så blev det väl badtunna och sånt med, men dom hade det då trevligt i alla fall så det är ju huvudsaken :)

Nej nu så ska jag ta och avrunda inlägget så det inte blir så jätte mycket :) Slänger nog in nåt mer om en stund skulle jag tro då jag ändå inte har någonting att göra och Theodor sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0