Fredag

2009-07-31 @ 12:20:44
Redan!! Helt otroligt vad snabbt den här veckan har gått. Det känns som att man knappt hinner med alls....
På måndag så börjar älsklingen att jobba igen, suck...så han har bara semester två dagar till nu.
Får väl sysselsätta mig med att hälsa på folk då istället kanske?

Igår så var jag iväg en sväng med mamma och pappa till Arvids. Hade lite små ärenden att göra så det blev en tur på några timmar. Trevligt! Köpte mig en mjukglass också så då var dagen fullt räddad :)
Sen efter middagen så for vi iväg till Järvträsk, några badade (notera, inte jag!!) sen så blev det lite grillning m.m.
Måste ju passa på när det väl var fint väder.
Efter det så for vi till älsklingens syster och spelade lite Chicago och åt tårta som blev över från tisdagen. Och jag vann i kortspelet! Jaa...äntligen!

Men idag så är det stilla igen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Men det löser sig.
I "värsta" fall så får vi väl vara hemma helt enkelt. Det kan vara lite skönt det med ibland.
Men nu så ska jag återgå till älsklingen som sitter i soffan och ser Comedy Inc, rätt bra humorserie faktiskt :) haha

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0