God morgon gott folk

2009-07-15 @ 10:07:43
Idag skiner solen igen! Oj vad man blir lycklig av bara lite sol.
Har fått sova riktigt mycket och riktigt gott inatt...Jag la Theodor för att sova vid halv nio och i morse halv 10 så vaknade han :)
Vilken lyx man har, dock var det inte så kul när tanden var på G men nu är det bra igen.
Och om det går i samma takt så har vi nog snart ett kort med en tand :)
Han kommer ju bara bli för söt!
Älsklingen är iväg och övar inför ikväll, då de ska vara förband till Laudamus, det kommer nog att låta jättebra tror jag,eller rättare sagt, vet jag :)

Men nu så ska jag ta mig någonting att äta så får jag se om jag får besök utav mamma m.f senare.
Kanske slänger in ett inlägg sen om jag inte sitter ute i solen och gottar mig!



Mamma och Theodor i hans första kontakt med gräs :) Det kittlade nog under fötterna för oj vad han skrattade ett tag :)
Min lilla go älskling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild! Sötisen!

2009-07-15 @ 12:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0