Grillat

2009-07-13 @ 21:21:27
Ja idag mot eftermiddagen så for jag och mina två älsklingar till Sandträsk för att äta grillat och en massa annat gott.
Mycket trevligt och gott med så underbar mat! :) Det får ni gärna göra om.
Sedan så blev det efterrätt, tårta från lite av det som blev över från bröllopet, och den var lika god idag som i lördags :)

Mamma och pappa fick ju även lite presenter eftersom det var ett andra födelsedagsfirande för dem.
Mycket fint var det dom fick, de verkade mycket nöjda.
Tog en massa bilder men har inte laddat in dom i datorn än så det får dröja en liten stund :)

Och för att hoppa lite mellan ämnena, vi fick idag en av bröllopspresenterna. En mycket uppskattad en.
Fick av släkten på min sida en diskmaskin till huset!! Så gudomligt härligt måste jag ju säga!
Och den fungerade mycket bra.
Så den tackar vi så jätte mycket för allihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0