Så irriterad!!!

2009-07-09 @ 17:46:36
Jag håller att på bli galen på skatteverket!
Jobbar det verkligen någon där eller är det helt dött?
Älsklingen har under dagen ringt och ringt och ringt men inget svar, antingen är det upptgaet eller så är alla upptagna som man kan prata med...
´Kan tyvär inte säga vad som krånglar men det ska nog lösa sig till slut hoppas jag....

Annars har dagen varit trevlig, var på kalas tidigare idag så det blev både tårta och annat gott :)
Det tackar vi så mycket för.
Sen har jag även träffat farmor idag :) Så kul, hon bor ju som sagt i Stockholm så det blir inte ofta att man ses. Men nu så :)
Sedan i morgon så kommer syskonen, det blir jätte trevligt det med. Värsta släktträffen.

Nej jag tror nu att jag slår av datorn en liten stund, ser ut att komma lite oroväcckande moln...Får väl se vad de drar med sig för elände..Håller tummarna för att det endast bli regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0