Helgen

2009-06-21 @ 20:17:37

Ja den här helgen har jag knappt skrivit alls. Men älsklingen var ju ledig från fredagen så då blir det inte så mkt.
Fredagen så for vi till älsklingens föräldrars stuga, det blev grillning och en allmänt trevlig dag med för en gångs skull lite sol!
Vet inte vad jag mer ska skriva om den dagen. en bra dag helt enkelt.

Lördagen så firade ju jag och älsklingen.
Förlovade i 1 år nu :) Puss på dig.
Så jag gjorde en god middag plus lite pannacotta med passionsfrukt till efterrätt.
På kvällen så for vi sedan till Järvträsk med Rickard, vivi och albin.
Det blev även lite grillat då, pojkarna fiskade även lite grann...det blev två små fiskar.

Sen idag så har vi varit till Sandträsk och hälsat på mamma och pappa. Fick lite mat där och det var helt underbart väder.
Det har varit det hela dagen. Inte illa. Nu är det sommar!
Nu så gör vi inte mycket alls. Älsklingen klinkar lite på gitarren :) Härligt att höra.

I morgon så drar jag med mamma och pappa till Luleå så då blir det inte så mycket skrivande.
Kommer under veckans gång lägga in lite bilder från helgens bravader :)
Men nu så ska jag gå och vara lite social med älsklingen och lägga i säng Theodor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0