Måndag igen

2009-06-01 @ 08:58:48
Ja då hade ännu en vecka inletts...
Kände mig väldigt pigg i morse efter att Theodor ätit. Så jag klev upp typ kvart över sju.
Inte illa. Så snart ska jag ta mig lite frukost så man vaknar till :)

Ska vid elva tiden åka in till arvidsjaur, har tid på bvc klockan ett.
Så då får vi se hur mycket lillen har lagt på sig :)

Tänkte även lägga ut lite bilder från helgen. Det har varit mycket härligt, soligt och fint. Tyvär så har det blåst en massa men det har gått att härda ut det med.

 
Sommarkänsla
  
Nu börjar äppelträdet få knoppar!
 
Älsklingen på lördagen, vi la plattor där eldstaden sen ska stå. Det blev mycket bra

Så pass varmt att det gick bära shorts :)

Morsdag
For till Sandträsk på förmiddagen, sedan bar det av till älsklingens föräldrar. En mycket trevlig dag och kväll.
 
Mamma bjöd på gott fika
 
Mormor kom också och fikade, hon passade även på att mysa lite med Theodor
 

Sådär nu får det räcka med bilder, det kanske kommer fler sen, man vet aldrig.
Men nu så ska jag ta ner Theodor som just vaknade och sedan börja göra oss i ordning för att fara.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: okej kul:) tack så mkt:) har lagt till dig nu:D



fast syns inte att du lagt till mig än:O



2009-06-01 @ 10:08:56
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv. hehe okej bloglovin kan va lite knas ibland:O



så söta bilder:)

2009-06-01 @ 10:15:15
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0