Sol och bad

2009-06-26 @ 18:23:58
Ja idag har varit en riktig utedag. Var ute i stort sett hela förmiddagen.
Theodor vaknade inte förrän 10 så hann vara ute lite då, sen så sov han till tolv och då passade jag på!
Sen efter ett bra tag i hettan bar det av till utebadet som finns här, det var mycket skönt i vattnet så jag tog mig en liten simtur. Oj så skönt och välbehövligt. Hade ju även sällskap av Marica och barnen, tur att du lurade dit mig!
I den här värmen så är det skönt med ett litet dopp :)
Så lite färg har man ju i alla fall fått under veckan, tycker dock att det går mycket långsamt men det kommer väl till slut.
Men som sagt, lite brun i alla fall.
Dock inga smickrande bilder men jaja...på sommaren är det mycket osminkat som gäller för min del. Endast vid vissa tillfällen kommer sminket på...



Kommentarer
Postat av: Marica

Jo det var verkligen härligt med ett kallt dopp idag e gräsklippningeen. Hade gärna gjort om det nu ikväll då jag klippt färdigt, men en kall dusch fick duga! ;)

2009-06-26 @ 21:52:17
Postat av: isabell

okej, ska snart sova :)

2009-06-27 @ 05:21:57
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0