Helg igen

2009-03-28 @ 09:37:38
Ja oj så fort tiden går. Känns som att det nyss var helg!
Och oj vad jag njöt igår, fick ju äta godis. Vilket jag ju får idag också :) så gott.
Det enda jobbiga är at försöka låta bli på söndagen men det är bara att ta sig i kragen.

Älsklingen for då för ungefär en halvtimme sen till arvidsjaur. Så nu är man ensam igen.
Eventuellt så får jag besök av min kusin Jenny och hennes sambo idag, de skulle kanske köra skoter från arvids. hit idag. Dock var det inte helt säkert men jag får väl se.

Försökte även locka hit mamma och pappa men när det är så fint väder som idag så sitter dom säkert ute på sjön och bara mår gott. Kanske tar mig en liten promenad sen idag.
Är så trött idag, Theodor vaknade sju och var hur pigg som helst! Och när väl ögonen börjat se trötta ut, ja då får han hicka.
Typiskt, men nu är man då uppe och "allert". Kanske hinner göra nån nytta idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0