Lördagen

2009-03-01 @ 11:08:55
Ja vi var som sagt till skellefteå igår och shoppade. (okej, theodor också)
Hittade en gul fin tröja på hm och även ett nattlinne. Köpte även några örhängen (mina har en förmåga att försvinna efter ett tag)
Sen var ju jag och sanna och gjorde det som jag skrev i fredags lite kryptiskt. Kommer att lägga ut en bild sen när det går.
Kanske iväll eller i morgon, det beror på. Så i får hållas ett tag till ;)

Sen igår kväll så for jag, älsklingen, sanna och samuel till deras syster marica och såg melodifestivalen. Sarah dawn finer var nog bäst i denna deltävling, Snart final och har inte många favoriter. Det blir ju som sagt bara sämre för var år som går.
Började sen se en film men somnade efter en stund, så vi drog oss hem och la oss i säng.
Härlig dag blev det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo har köpt en bh utan bygel så det är lugnt.. :)

2009-03-01 @ 11:50:37
URL: http://pinklisa.blogg.se/
Postat av: Marica

Hej du! Har helt missat att du har en blogg här! Å int har du sagt nå... ;) Men roligt å läsa lite mer. :D

2009-03-01 @ 20:10:55
Postat av: Marica

Tack föresten för igår! :D Var så jätteroligt att ni kom och förgyllde min kväll! :)

2009-03-01 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0