Lugn morgon

2009-03-20 @ 10:16:37
Otroligt, sen lillen somnade vid halv nio då han ätit så har han sovit.
Lämnade honom uppe i vaggan medans jag själv gick ner. Har ätit frukost i lugn och ro och bara tagit det lugnt.
Han lär väl strax vakna för att äta igen men det blir lagom.
Ska nämligen till värdshuset och äta lunch med några från älsklingens familj vid elva så det blir ju helt perfekt.

Nu har det då slutat att regna och solen skiner än en gång, flera plusgrader är det också.
Så jag måste nog ut och gå en sväng sen innan jag får besök av min kusin som skulle titta förbi kring tre.
Trevligt med lite sällskap!

Nä ska gå och göra mig i ordning nu så jag är klar att fara direkt efter Theodor ätit och jag klätt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0