Så ska det låta

2009-03-13 @ 18:42:43
Ja då hade älsklingen åkt iväg till piteå nu för att se Laudamus.
Blir att bara ta det lugtn ikväll opch äta godis! Får ju bara äta under helgerna numera och det har gått bra tre veckor nu otroligt nog. Men ikväll blir det att gotta sig, men har turligt nog inte köpt allt för mkt så jag äter jätte mängder iallafall.
Sen närmare åtta kommer mamma och pappa på besök och håller mig sällskap ett tag och så ska vi se Så ska det låta på ettan. Musikintresserad som jag är så tycker jag det är rätt bra. När det är bra artister vill sägs.
Ikväll uppträder: Jessika Andersson, Lasse Holm, Claes Malmberg och Marie Picasso. Får hoppas dom sjunger nå bra låtar :)
Nä ska gå nu och hämta lite godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0