Sammanfattning från helgen

2009-03-23 @ 10:52:46
Tror denna blir den allra tråkigaste, har inte gjort så mkt i helgen men jaja...

Lördag:
Det var som vanligt fint väder i lördags också, dock var jag inte ute och gick eller så, hade åkt på en liten förkylning :( inte kul.
Älsklingens yngre syster (som är jämngammal med mig) hälsade på ett tag under dagen eftersom hennes kille var och hjälpte till att bygga i ett hus. Så det var ju trevligt :)
Det kom även förbi några bekanta, han är en av de som bott i vårat hus tidigare, han och älsklingen brukade umgås lite ibland innan han flyttade till umeå. Han är så trevlig så.
Sedan på eftermiddagen beställde vi hem pizza och mumsade på. Oj så gott, man måste ju lyxa till det lite ibland.
Efter att vi suttit och jäst ett tag for vi sen till en annnan syster till älsklingen.
Såg b.la. Robinson, pratade en massa och åt godis. Så jag hade längtat! Är imponerad att jag klarat så pass länge.

Söndag:
Fint väder under söndagen med men fortfarande förkyld så det blev inte så mycket promenerandes då heller.
Suck, man börjar känna sig förslappad...
Sanna kom även under söndagen med, var jätte länge hos oss. Så kul, det får du göra om!
Vi fick ett litet ryck och bakade en kladdkaka som var väldigt efterlängtad, det var så otroligt länge sedan jag hade gjort en.
Sen under eftermiddagen/kvällen blev det inte så mycket alls, satt och myste framför teven mest. Såg wipeouts och sanningens ögonblick för att fördriva tiden.

Så som sagt, det har inte hänt så mycket men lite har man allt pysslat på med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0