Bilder från ikväll

2009-05-17 @ 18:08:47
Jag och älsklingen var efter middagen ute och pysslade på lite.
Passade på att ta lite kort. Synd bara att jag inte har jätte bra kamera men det får duga :)

Det börjar grönska mycket nu och i snabb takt

gräsmattan, i stort sett hela.


"stenröset" med lite träd i bakgrunden

Första blomman på gården :)

grenen men stenröset i bakgrunden

En slipsten som står vid stenröset

och en sista bild från röset :) Haha

Det har varit en toppenfin dag med massor av sol. Oj vad man har längtat. Men nu är snart sommaren här :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

dina va ju också fina! :D

2009-05-18 @ 15:24:19
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Jag måste bara säga att det är ett underbart fint hus ni har köpt. Det är ju hur vackert som helst inomhus, och ser inte ut som alla andra hus varken inuti eller utanpå. Dock tror jag att det skulle kännas lite ovant om jag hälsade på er någon gång, för jag är ju så sjukt van vid att Moa bor där, och jag har ju hängt hos henne rätt mycket under mina år ;b Men tiderna förändras! Hur som helst hoppas jag att ni trivs jättebra med det nya huset & allt.

2009-05-20 @ 13:45:06
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0