Dagens planering

2009-05-26 @ 08:39:06

9.00-ca 11.00: Sista mammaträffen i kyrkan
11.00-11.30: Lunch till både mig och Theodor
11.30- ?: Köra till Arvidsjaur där jag ska

                      - Städa ur skåpet på skolan
                      - Hälsa på mamma en sväng
                      - Träffa Sanna
                      - Handla lite grann för veckan

Sen vid fyra hoppas jag att vara hemma igen och börja med middagen.
Kanske tar mig någon promenad på eftermiddagen.

Var ju så duktig att gå en timme igår kväll, det var så soligt och skönt ute :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag får väl fara in på guldfynd här i umeå och kolla på klockor.. tur att jag inte känner mig som en copy cat om jag köper en likadan.. (jag köpte ju den där HM klänningen du hade spanat in, tex ;b)Haha, det är klart att jag vill träffa dig också! Det är bara det att jag har en enorm svaghet för små kids :) Helt sjukt egentligen, nu när du har fått barn börjar man tänka på hur det var förut, vi umgicks ju tex. rätt mycket i femman-sexan, vad hände med det?

2009-05-26 @ 19:56:46
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0