Helgen

2009-05-10 @ 13:48:38
I helgen så har vi faktiskt gjort ovanligt mycket.
For på lördagen till Skellefteå för att shoppa/handla lite.
Och för en gångs skull hittade jag nånting! Hittade på HM en klänning jag tidigare tittat på på internet men inte vågat handla hem. Men igår blev det ett köp. Det satt jätte bra och var lika fin som jag trodde :)

Tyvär blev inte bilderna så bra men jaja...får duga, det synd ju lite iallafall hur den såg ut.
 

Hittade även ett par solglasögon, äntligen! Har letat länge men aldrig hittat några jag tycker om.
Köpte även ett välbehövande täckstift :)
Sen fick även Theodor en keps, han blev så söt i den :)
Hittade även den på HM.


Sanna hittade sig en jacka och örhängen m.m.
Älsklingen hittade sig en skjorta och ett par skor, sen ett par hörlurar som han kan ha då han spelar elgitarr så han inte stör mig och Theodor.
Handlade även mat nu för de två kommande veckorna. Så det känns skönt att ha sånt gjort nu.

Sen på kvällen var vi hos Marica och såg Robinson, att Angela åkte ut gillar vi inte...inte jag iallafall...
Tog sen bilen till älsklingens andra syster och spelade några rundor Mexican train. Så kul.
Men kom dock inte i säng förrän 20 över tolv eller nåt sånt så idag är man trött.....

Har idag inte gjort så mycket faktiskt.
Jag och Sanna har spelat lite guitar hero medans älsklingen har varit hos Rickard.
Men nu sitter jag här själv, Theodor sover och allt är tyst.
Solen sken lite under förmiddagen men nu är det mulet och har börjat blåsa ordentligt! Suck....

Ska sen fara på värdshuset och äta middag med Rickard och sen vet jag inte vad vi hittar på. Det blir nog bara att ta det lugnt ett tag. Är så trött efter gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Marica

Jättefin klänning!

2009-05-10 @ 19:20:35
Postat av: Matilda

Klänningen var ju superfin på dig, och som jag nog har sagt tidigare, så passade jag också på att köpa en :b såg att den fanns i lite andra färger också, men svart/blå var klart snyggast! Jag fattar inte att den kan vara så billig.. men inte klagar jag :)

2009-05-10 @ 19:46:26
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0